2015. április 5., vasárnap

[NEWS] 2015.04.02. 2015 XIA 3rd Asia Tour Concert - Kim Junsu Japánban, Fukuoka koncertjén 1.-2. nap


JYJ Kim Junsu megtartotta a "2015 XIA 3. ASIA Concert-virág" -ot Március 31-én és április 1-jén, és a összegyűjtött 10.000 rajongót a két nap alatt.
Fukuoka volt a harmadik állomása Kim Junsu 2015-ázsiai turnéján a musicalek közül elhangzott a "Drakula" és a "Elisabeth". Aktívan hallgatta a rajongók kívánságait, akik jól érezték magukat egész éjszaka.
Kim Junsu szintén megemlíti JYJ tagot, Kim Jae Joongot, aki beállt a hadseregbe március 31-én. Azt mondta, "Jae Joong Hyung besorozták a hadseregbe március 31-én, és azt mondta, keményen fog dolgozni a hadseregben.Azt hiszem, hogy vissza fog térni hozzánk még érettebben. Neki szeretném szentelni ezt az utolsó dalt: " Love In The Ice. "
Kim Junsu koncert turnéja tovább folytatódik: Nagoya április 7-én és 8-án, és a szöuli április 18-19. .én

withxiahcom által
150331 XIA 준수 ジュンス FLOWER Concert in Fukuoka - Love in the Ice
https://www.youtube.com/watch?v=7EnttYJrZmU




Source: KpopFighting
Shared by Kim Xiah Junsu Hungary 김시아준수 헝가리

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése