2015. június 10., szerda

[OTHER INSTAGRAM+FACEBOOK] 2015.06.04. - 2015.06.10 Han Seoncheon IG feltöltése - a győztes + Koo Hyun Mo frissítése - Junsu csinál egy CF narráció felvételt



[OTHER INSTAGRAM] 2015.06.04.  Han Seoncheon IG feltöltése - a győztes



#김준수 형 #한선천 #최영락 #씨제스 #볼링대회 준수형님덕에 패자부활전팀 1등 ㅎㅎㅎ 상도타고 수고많으셨습니다. 첫판을 이렇게 했었어야되는데 ㅜ 우리팀 짱짱맨 ㅎㅎ다음에도 같은팀해서 그땐 진짜 1등해여 ㅎ





[OTHER FACEBOOK] 2015.06.10 Koo Hyun Mo frissítése - Junsu csinál egy CF narráció felvételt

 Koo Hyun Mo egy énekes-dalszerző( U produkciós stúdió)


내가 쓰고 내가 부른 노래에 #시아준수 가 나온 CF ㅎㅎ 설레인다.. 그리고 시아준수는 나래이션 녹음 중 ㅋㅋㅋ 준수씨가 내 노래 좋다고 함 ㅋㅋㅋ
#koo #singersongwriter #akoostic #다이아몬드베이 #diamondbay

CF ahol # XIAJunsu egy megjelenő dalt írt nekem, és énekelt is nekem ㅎㅎ izgatott vagyok .. És XIA Junsu közepén van egy elbeszélés felvétel ㅋㅋㅋ azt kell mondanom, Junsu-SSI jobban énekem ㅋㅋㅋ 
# Koo # singersongwriter # akoostic # 다이아몬드 베이 # diamondbay

Forrás: sunchunhan;Koo Hyun Mo
Megosztotta:Kim Xiah Junsu Hungary 김시아준수 헝가리



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése